woensdag 23 februari 2011

Interview met Jasmijn, onze nieuwe inpakster!

Zoals we al vertelden in de vorige Theekrans, zou Willeke voor een tijdje verhuizen naar Australiƫ. Ze is ondertussen bepakt en bezakt vertrokken en de overtocht is goed gegaan. Momenteel is ze een mooi plekje voor haarzelf en haar man aan het maken down under. We hadden het stiekem al verwacht en gelukkig is het ook zo: een webwinkel runnen vanuit 2 plekken in de wereld is prima mogelijk!
Willeke was onder andere verantwoordelijk voor het inpakken en verzenden van jullie bestellingen. Al haar overige werkzaamheden (waaronder de administratie en vooral ook het inzetten en verwerken van achterliggende kennis en informatie over onze kruiden en producten) kunnen prima vanuit Australiƫ gedaan worden, maar om de verzendkosten niet de pan uit te laten rijzen hebben we iemand in Nederland gevraagd om ons bij het inpakken en verzenden te helpen. En die persoon willen we graag via de Theekrans aan u voorstellen middels een heus interview(tje)!

Interview met Jasmijn
Wil je om te beginnen kort iets vertellen over jezelf?
Ik ben Jasmijn, woonachtig in Wageningen en zolang Willeke abroad is inpak en verzendkracht bij het Theekamp. Naast Theekampen werk ik bij de Universiteit en mijn vrije tijd vul ik met lezen, muziek en film...meestal onder het genot van een kop thee. Naast dit alles ben ik veel buiten om te wandelen, fietsen, festivals of onderweg om vrienden op te zoeken.

Hoe ben je in aanraking gekomen met Theekamp?
Ik ben in aanraking gekomen met het Theekamp via Willeke. Very close friend :-) en oprichtster, samen met GerJan, van het Theekamp.

Wat is je favoriete (Theekamp)thee en waarom?
Zoethout. Tsja, what can I say...a classic in it's own way. Heerlijk vol en zoet van smaak. Lekker voor in de zomer en winter en vooral na het eten.

En je favoriete etherische olie?
Tijm. Een heerlijk geurende, rustgevende olie en prettig voor de luchtwegen. Fijn om naast je bed te hebben staan.

Je bent ook DJ: wat vind jij nou een echt geschikt thee-liedje?
Afternoon Tea van the Kinks!

Als jij een eigen kruidenmix zou mogen samenstellen, wat zou daar dan inzitten: wat is de ultieme Jasmijn-mix?
Op de eerste plaats: Een biologische sinaasappel (zwarte) thee. Ik ben verknocht aan sinaasappel thee en drink elke ochtend twee grote mokken bij het ontbijt. No other tea will do. Ik zou heel erg blij zijn met een goede biologische sinaasappel thee, zodat de smaak van de thee echt tot haar recht komt. Daarnaast: Een kruidenthee met kruidnagel en gember (en een beetje vanille op the heat wat te dempen ;-) is natuurlijk ook nooit weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten